pondelok, 13. júna 2016

Barokové nechty

Ahojte!

Už dlho nebol na blogu žiadny nail art a tak som sa rozhodla trošku to tu oživiť. Vždy sa mi veľmi páčili barokové vzory, mám také pozadie na telefóne, obal na telefón, pozadie na počítači a tak dále a tak dále. Nikdy som si však tento vzor nenakreslila na nechty a to bolo treba zmeniť. Konečný výsledok sa síce na môj milovaný barokový vzor veľmi nepodobá a pripomína skôr nejakého pavúka, hmyz, škorpióna alebo chobotnicu, no aj tak sa mi výsledok celkom páči a dúfam, že sa bude aj vám. 


Keď som si vyberala lak, ktorý nalakujem, mala som v pláne spraviť si nejakú jarnú kvetinkovú manikúru. Až potom mi napadlo spraviť si na nechty barok a som rada, že som zvolila túto jemnú levanduľovú farbu, pretože sa mi to s tou čiernou veľmi páčilo. Nalakovala som teda dve vrstvy Lavenderlicious od Catrice a nosila ho samostatne jeden deň.


Na druhý deň prišiel čas na nail art, a tak som zobrala čiernu akrylovú farbu, tenký štetec a išlo sa na vec. Viac-menej som improvizovala a kreslila som ako sa mi chcelo a vzniklo z toho toto čudo. Aby nechty nepôsobili preplácane, vzor som nakreslila len na prstenník a prostredník a na zvyšné nechty som bodkovačom spravila len dve malé bodky ku kožtičke.


Ako sa vám nechty páčia? Evokujú vo vás ten spomínaný barokový vzor? Alebo skôr toho pavúka?
 

16 komentárov:

  1. Och, ten nail art je krásny ♥ tento typ vzorov sa mi brutálne páči :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vydarený nail artík :) Vieš, čo mi ten ten vzor pripomína? Chobotničky! Barokove chobotničky :) A veľmi sa mi to páči :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja v tom tiež vidím chobotničkzy :) A ďakujem, teším sa, že sa ti páčia :)

      Odstrániť
  3. Krásne páči sa mi tá farebná kombinácia :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, som rada, že sa nechty páčia :)

      Odstrániť
  4. Na mňa táto mani zasa pôsobí "zamatovo" :) Krásne.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Odpovede
    1. Zaujímavý komentár, po pravde neviem, čo si mám o ňom myslieť :)

      Odstrániť
  6. Ahoj, pozývam ťa na GIVEAWAY na blogu mojej sesternice :)

    http://partofnicol.blogspot.sk/2016/06/mary-kay-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Páni. Neviem čo mám obdivovať a chváliť viac, či ten nadherný levanduľkový odtieň laku alebo celkový výsledok, ktorý sa yi neskutočne podaril. ��

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za veľmi milý komentár, som rada, že sa ti nechty páčia :)

      Odstrániť
  8. Prečo už nepridávaš príspevky? :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. V poslednej dobe som mala pocit, že sa do blogu musím nútiť, čo nie je veľmi dobré a z príspevkov je to cítiť a najmä boli dôležitejšie veci, ktorým som sa musela venovať, preto som to radšej na chvíľu nechala tak. Dúfam ale, že znova nájdem stratenú chuť a že ma blog znova začne baviť :)

      Odstrániť